miercuri, 1 decembrie 2010

Sooo not fair !



Eram la bucătarie..mâncam direct din borcan...doar e sărbătoare..tre' să mă respect..Sf Andrei,nu?..sau mă rog..1 dec...şi tot aşa cu o pungă plină de draci in buzunar[ pt că un mega geam din casă nu se inchide bine], bag lingură după lingură de zacuscă, făcută astă vară de mine :P...şi aud...ceva. Un fel de indie folk really really slow...mă duc lângă aerisire..nimic... mă intorc la borcanul meu..mai iau 2 linguri..Iar !...mă trag iar mai aproape de aerisire a.k.a difuzorul.

După 3 secunde de ascultat mă retrag albă ca o fantomă...Deasupra mea trăiesc 2 preoţi.
Deşi mai auzisem zgomote pe aerisirea aia, niciodată nu mi-am permis să cred altceva decât că desupra mea trăieşte o super trupă, şi că intr-o zi mă vor primi şi pe mine în ea.

Aşa că o dezamăgire mai mare decât asta, n-am mai simţit decât atunci când mi-am pus toată baza în magazinul nonstop şi l-am găsit închis...ca aseară :|




..Şi totuşi.. nu se putea ca baieţii aştia să stea deasupra mea ? :>

Apoi..un preot înţeleg, dar doi ?!? Se cheamă cumva mănăstire? la etajul 7..gen Putna in stil Meteora.

Mă întristează serios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu