joi, 23 decembrie 2010

Because ideas should be felt


N-am fost niciodata fan al citatelor, poate pentru ca daca as cita, as cita doar pe acelea pe care le-as simti..adica stiti, sa simti in intregul sens. Sau poate din acelasi motiv pt care nu folosesc prea des cuvantul genial... n-as vrea sa prafuiesc sau sa mediocrizez ceva ce nu-mi apartine emotional.
Dar nici nu-mi fac probleme la capitolul asta, pentru ca totusi citez zi de zi din cel pe care l-as putea intelege cel mai bine. eu.

Si totusi, astazi, dupa ce am vazut un anumit film [nu eat, pray nu stiu cum pe care nu l-am vazut, dar care am observat ca a exaltat a lot of broads and silly gooses], am ramas cu un citat pe care cumva ajunsesem sa-l simt inainte sa-mi apara literally in fata ochilor:

Sometimes it falls upon a generation to be great..apoi urmeaza, cred eu niste cuvinte de prisos, pt ca odata intelese primele, stii la cine se refera...You can be that great generation. Nelson Mandela


Si pt ca in filmul asta m-am mai lovit si de una din melodiile mele dintotdeuna preferate, imi fac de cap:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu