miercuri, 1 decembrie 2010

So we finally meet, Mr. Pumpkin



Cu energia obţinută din borcan..spre sfârşitul zilei mi-am făcut spaghete pe care le-am savurat..Însă şi mai spre sfârşit, mi-am adus aminte de un dovleac magic ce zăcea pe afară de 2 luni.
În căutare de alte lucruri, a trebuit sa ies pe balcon.După ce am facut primul pas şi apoi pe al doilea, am observat şi obiectul discuţiei..semi-degerat.
Aşa că apucă cel mai zimţaţ cuţit, grijă să nu-mi tai mâna, şi o tava. Il dau la 185 grade vreo 45 min..Bun..apoi se fac alea 45 min şi el incă arăta mai proaspăt decât mine.

De când l-am pus la cuptor tânjeam dupa nişte nuci..dar pe ale mele..din dulap.. le ştiam râncede, iar din casă nu scot piciorul.
Aşa că în pauza asta m-am uitat pe blat, să observ 10 nuci pana atunci doar decorative. Super..Come to momma!

Dar cum n-aveam miere a trebuit să improvizez un caramel home made.Le-am îmbinat şi le-am mai dat o tură de 45'.

Aşadar, cu puţin zahăr, 2,3 nuci şi un patent, am reuşit să fac un dovleac copt de mi-e mai mare dragul să-l adulmec.. şi milă să-l mănânc.


Next time tip: Să împănez dovleacul cu nucă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu