miercuri, 15 septembrie 2010

My lovely soup

Azi am facut supa.
Indiferent daca te simti rau sau nu, supa e cel mai finut partener la masa. Si eu am vazut astazi ca pot sa-l am oricand vreau.
Galbuie sclipitoare, cu verde de andalusia si taietei pe care personal i-am mangaiat si le-am dat scop, morcovi imbibati in aroma dulce-lemnoasa, pastarnac pour ultra bon gout.
De azi stiu ca nu mai trebuie sa trag de mama sau vreo matusa acra sa aiba chef sa-mi faca supa daca ma simt rau.

E chiar foarte usor de facut.. acum ca am vazut, mi-e si rusine sa scriu "reteta"..dar e ceva de genu:
  • -orice parte de pui sau orice animal.
  • -morcovi cat mai multi
  • -ceapa
  • -patrunjel radacina
  • -pastarnac
  • -sare, piper
  • -patrunjel verde.
Cam astea sunt elementele basic.
Am fiert carnea jumatate de ora sub presiune. Am adaugat apoi legumele pentru inca 10 min tot sub presiune.
Am scos capacul si am adaugat taieteii facuti de mine, sarea, piperul si patrunjelul verde.

Iar taieteii de casa nu sunt mare filosofie, si dintodeauna i-am preferat fata de galuste, anyway..
Am folosit o cana de faina, un ou si sare. Am amestecat, intins foaia subtire si taiat niste fasii mai mari, pliat si taiat cat mai ingust.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu