duminică, 28 noiembrie 2010

Untul, bată-l să-l bată !

Aseara am facut clatite..mare branza..da..dar pt prima oara de capul meu..si am cam experimentat un pic cu ce stiam legat de clatite.
Ma gandeam sa nu scriu, pt ca aseara, cand inca erau calde nu m-au impresionat.

Deci..

Am ales ca langa ce se pune de obicei intr-o clatita sa mai pun o gura de unt, vanilie( asta cred ca totusi se punea)..si cam atat.
Dar..inspirata dintr-o povestire timisoreana si avand niste banane in focusul meu, instant le-am legat:

Tort de clatite cu banane si gem.

Asadar am executat o banana in stil ninja, am bagat-o intre clatite iar pe ultima de deasupra am pus gem.
Ideea e ca rece a fost demential..puteam sa pun o dulceata mai smechera dar si gemul de prune e un clasic.

Untul face din clatita prajitura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu