marți, 2 noiembrie 2010

Midnight chef...in zona libera


Da..deci mor de foame..si desi mi-ar fi foarte usor sa incing niste cartofi prajiti, nu vreau sa fug pe drumul cel scurt...ci pe cel mai gustos..sa am ce savura la masa asta...pt ca altfel de ce mai papi daca nu savurezi.
Anyway, m-am gandit ca cel mai bine incadrat tip de mancare...adica ce-ar intra mai bine la matze..ar fi niste tocana.
Ca sa respect raportul calitate-pret ..?!?.. o sa folosesc tot ce gasesc in fridge.

Mi-am pus in gand urmatoarele:
  • pipote
  • ceapa
  • usturoi
  • o guritza de vin..aa..doua
  • ardei
  • marar
  • cimbru...preferatul meu
  • ciuperci pleurotus..mmm...deja le simt;
..in mare astea.

Si acum, pe cai!


update...la ora 1 fara un sfert era gata...mult mai buna decat ma asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu