joi, 11 noiembrie 2010

In pistoale sa ne luptam

Cu ceva vreme in urma mi-am luat o carte de bucatarisit de la un anticariat..cautam ceva din bilbiografia lui Cenusa..oricum.dau peste anticariatul asta care nu mai anticariat nu era..mai mult de jumate din carti erau noi si in engleza..zic Super..pt ca erau destul de ieftine.Desi pe atunci nu aveam decat pasiunea pt pozele frumoase din cartile de acest fel, n-am reazistat si am cumparat-o.

Doi ani mai tarziu..adica vara asta, m-am vazut cu ceva libertate in bucatarie, si na..nefiind ochi in jur, am inceput sa fac magie.Si-mi place :)

Pe lista de azi: Conopida, iar conopida se pupa frumos cu smantana.Buun.
Deschid frumos cartea de vraji,... rasfoiesc..si cu fluturi in stomac zic: This is the one!

Cauliflower with Egg & Lemon

Vad ca-mi trebuie:
  • ulei masline
  • conopida
  • 2 oua
  • malai smantana
  • patrunjel
  • sare
Splendid.
Si-acum la razboi!

Si ca lucrurile sa mearga frumos, sa gust ceva inainte:



..asa..acum pot sa plec la oaste.


P.S. Am terminat..pe langa treaba aia, am mai facut si o salata orientala in stilul meu :P:P
..da..deci nu pot sa zic decat... I'm the artist of my meals.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu