miercuri, 14 iulie 2010

La rand pe teava


Am o tabla metalica pe care imi place sa scriu cateodata lucruri..cel mai mult imi place ca e pe hol unde nu e lumina.
imi mai place si noaptea..noaptea trecuta de jumatate..cd se doarme...cand macar un atom de liniste se strange.
dar zilele astea sunt tot mai calde si noaptea e la fel de rea ca si zilele din urma.ziele din urma ascund in urma lor o ceata .ceata e acolo nu ca sa nu-ti poti aminti, ci doar sa nu poti modifica vreodata ceva.
Ceva minunant nu poti visa in fiecare seara.Seara se lasa si pe deal, si peste ape,peste un om trist, peste o zi lunga, peste cacaturi.
Cateodata te plictisesti si de visat.Te trezesti si poate simti grauntele ala de pace.Iar de oboseala adormi la loc...uneori in loc de un vis minunat primesti ceva mai bun...real.[Asta a fost cazul noptii trecute cand ..out of the blue .. m-am trezit din somn si pt cateva sec am ridicat capul de pe perna..am vazut o bucatica de rasarit...singurul regret: n-am avut aparatul langa mine.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu