marți, 15 iunie 2010

summer's on

A trecut si sesiunea..am scapat de nopti albe..am ramas cu sechele..chiar si la "pofta buna" raspund cu "sa fie.. sa fie".
Vacanta asta e una speciala pentru ca pe langa canicula trebuie sa vina si cu un job pentru mine..sa-mi fac debutul in clasa muncitoare..si daca se si poate sa devin o working class hero :D

Dintre dream job-urile pe care le am se numara:
- culegatoare de cirese negre amare/mere verzi din livada;
- programatoare la Microsoft... :)))...bine....oriunde;
- sa lucrez la Carturesti;
- sa lucrez la crucea rosie; //cam atat deocamdata



In vacanta asta vreau sa ________ cat mai mult:
-merg cu bicicleta ;
-merg pe munte;
-experimentez/invat lucruri noi;
-merg la pescuit :P ;
-citesc;

In vacanta asta trebuie sa ________ cat mai bine:
-imi maresc nota la programare;
-imi gasesc o tema buna si sa lucrez la licenta;
-invat limbaje noi;
-imi iau carnetul;
-ma mut :D ;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu